Kategóriák
 
 
 
Limited Special
10%-os kedvezmény mindenre a BALABIM10 kóddal
Az akció még tart:
 
 
 
 
 

Hibás terméket kapott? Minél hamarabb tájékoztasson minket erről e-mailben vagy telefonon. A sérülést elég fényképpel alátámasztani. A reklamációt a termék cseréjével, új termék küldésével vagy a pénz bankszámlára történő visszaküldésével intézzük. Ha nem működő termékről van szó vagy más meghibásodásról, akkor ne tétovázzon és vegye fel velünk a kapcsolatot, hiszen a problémáját individuálisan megoldjuk. A meghibásodást a lehető legalaposabban írja le a levélben vagy mondja el telefonon, ezután tájékoztatni fogjuk a reklamáció megoldásának módjáról.


Ügyfélszolgálat

Telefon: +36 19 989 274
E-mail: info@eredetiajandekok.hu
Kapcsolattartó űrlap


Ha mégis úgy dönt, hogy visszaküldi a terméket, akkor a kitöltött reklamációs formanyomtatvánnyal és az adóügyi bizonylattal (számlával) együtt a következő címére küldje:

M. Tuschelová - EXPANDECO - BALABIM
Vízpart utca 26
9225 Dunakiliti

Reklamációs formanyomtatvány (tegye bele a csomagba)


Reklamációs eljárás

1. Az eladó felelős azért, hogy az áru a vevő általi kézhezvételekor hibátlan. Különösen az eladó felel a vevőnek azért, hogy akkor, amikor a vevő átvette az árut:
• az áru a felek által megállapodott jellemzőkkel rendelkezik, és megállapodások hiányában az eladó vagy a gyártó által leírt vagy a vevő által elvárt tulajdonságokkal rendelkeznek, tekintettel az áruk jellegére és a reklámra,
• az áru az eladó által megjelölt célra felhasználható vagy amire a hasonló fajtájú árukat általában használnak,
• az áru minősége vagy kivitelezése megfelel a megállapodás szerinti mintának, ha a minőséget vagy a kialakítást a megállapodás szerinti minta szerint határozták meg,
• az áru megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban van és
• az áru megfelelnek a jogszabályok követelményeinek.

2. A vevő a fogyasztási cikken jelentkező hiba miatt a kézhezvételtől számított huszonnégy hónapon belül élhet a hibából származó jogával.

3. Ha más jogszabályokkal összhangban az eladott árun, a csomagoláson, az áruhoz mellékelt használati utasításban vagy a reklámban fel van tüntetve az az időszak, ami alatt az áruk felhasználható, akkor a minőség garantálására vonatkozó rendelkezéseket kell alkalmazni. A minőség garantálásával az eladó vállalja, hogy az áru a meghatározott ideig normál felhasználásra alkalmas lesz vagy megtartja megszokott tulajdonságaikat. Ha a vevő jogosan nyújtott be panaszt az eladónak az áru hibája miatt, akkor nem telik a jogok gyakorlásának időtartama a hibás teljesítésre, a jótállási idő, ami alatt a vevő nem tudja használni a hibás árut.

4. Az általános üzleti feltételek előző bekezdésében említett rendelkezések nem vonatkoznak azokra az árukra, amelyeket hiba miatt alacsonyabb áron adnak, amiért megállapodtak az alacsonyabb árban, a normál használat által okozott kopás vagy elhasználódás esetén a használt áruknál, vagy ha az az áruk jellegéből következik, amikor az árut a vevő átvette. A hibás teljesítés joga nem vonatkozik a vevőre, ha már az áru átvétele előtt tudta, hogy az áru hibás vagy ha a vevő maga okozta a hibát.

5. Hiba előfordulása esetén a vevő reklamációt nyújthat be az eladónak, kérheti a termékek cseréjét, az áru javítását, ésszerű kedvezményt a vételárból vagy a szerződéstől való elállást.

6. A vevőnek joga van elállni a szerződéstől, ha az árunak lényeges hibája van, ha az árut az ismétlődő hiba vagy hiba javítás utáni ismétlődése vagy a nagyszámú hiba miatt nem tudja megfelelően használni.

7. Lényegesnek tekinthető a vételi szerződés olyan megsértése, amiről a szerződést megsértő fél a szerződés megkötésekor már tudta vagy tudnia kellett volna, hogy a másik fél nem kötötte volna meg a szerződést, ha az ilyen jogsértést előre látta volna.

8. Olyan hiba esetén, ami jelentéktelen szerződésszegést jelent (függetlenül attól, hogy a hiba elhárítható vagy sem), a vevő igényelheti a hiba elhárítását vagy ésszerű engedményt kérhet a vételárból.

9. Ha az elhárítható hiba a javítás után ismételten előfordul (általában a harmadik reklamáció ugyanazon hibára vagy a negyedik különböző hibára) vagy az árunak több hibája van (általában legalább három hiba egyszerre), a vevőnek joga van kedvezményt igényelni a vételárra, az áru cseréjére vagy elállhat a szerződéstől.

10. A reklamáció benyújtásakor a vevő köteles tájékoztatni az eladót arról, hogy melyik jogával él. A választás módosítása az eladó jóváhagyása nélkül csak akkor lehetséges, ha a vevő az olyan hiba elhárítását kérte, ami nem elhárítható. Ha a vevő időben nem választja ki, hogy mely jogával él a vételi szerződés lényeges megszegésekor, akkor ugyanazok a jogok érvényesek rá, mint a kisebb szerződésszegés esetén.

11. Ha az áru javítása vagy cseréje nem lehetséges, a szerződéstől való elálláskor a vevő a vételár teljes visszatérítését kérheti.

12. Ha az eladó bizonyítja, hogy a vevő tudott az áru hibájáról mielőtt azt átvette volna, vagy maga okozta a hibát, akkor az eladó nem köteles eleget tenni a vevő követelésének.

13. A vevő leértékelt árut nem reklamálhat abból az okból, amiért az adott áru le lett értékelve.

14. Az eladó köteles a reklamációt bármelyik árusítóhelyén elfogadni, ahol a reklamáció fogadható vagy a cég székhelyén vagy a vállalkozás helyén. Az eladó köteles írásbeli igazolást adni a vevőnek arról, hogy a vevő mikor gyakorolta a jogát, mi a reklamáció tárgya, valamint arról, hogy a vevő milyen módon kívánja a panaszt kezelni, továbbá a panasz kezelésének időpontjáról és módjáról, beleértve a javítás elvégzését és annak időtartamát vagy írásban megindokolni a reklamáció elutasítását.

15. Az eladó vagy az általa meghatalmazott alkalmazott azonnal, összetett esetekben három munkanapon belül dönt a reklamációról. Ez az határidő nem foglalja magában a termék- vagy szolgáltatástípus szakértékeléséhez szükséges időt. Az eladó a reklamációt legkésőbb a bejelentésétől számított 30 napon belül köteles elintézni. A reklamáció intézésének határideje a reklamáció benyújtását követő napon kezdődik. Ezen időszak lejárta után a szerződésszegés minősül alapnak és a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől. A reklamáció érvényesítésének azt a pillanatot kell tekinteni, amikor a vevő kifejezi erre irányuló akaratát (a téves teljesítéstől való jog gyakorlása) az eladó felé.

16. Az eladó a vevőt írásban tájékoztatja a reklamáció eredményéről.

17. A hibás teljesítésből származó joggal nem élhet az a vevő, aki az áru átvétele előtt tudta, hogy az áru hibás, vagy ha a vevő maga okozta a hibát.

18. Indokolt reklamáció esetén a vevőnek joga van a reklamációval kapcsolatban felmerült, célirányú költségek megtérítésére. Ezt a jogot a vevő az eladóval szemben a garanciaidő lejárta után egy hónapon belül gyakorolhatja, ellenkező esetben a bíróságnak nem kell azt odaítélnie.

19. A vevő választhatja meg a reklamáció módszerét.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió